مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-12اجتماعي

اجرای عملیات خط کشی محوری و دو جزیی معابر پرتردد و حادثه خیز شهر سنندج


مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج از خط کشی معابر حادثه خیز و پرتردد سطح شهر خبر داد و گفت: به منظور ساماندهی ترافیکی معابر پرترافیک و حادثه خیز و استانداردسازی این معابر و همچنین زیبایی محیط بصری شهری عملیات خط کشی دو جزیی کمربندی آبیدر اجرا شد.

- ایسنا/کردستان مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج از خط کشی معابر حادثه خیز و پرتردد سطح شهر خبر داد و گفت: به منظور ساماندهی ترافیکی معابر پرترافیک و حادثه خیز و استانداردسازی این معابر و همچنین زیبایی محیط بصری شهری عملیات خط کشی دو جزیی کمربندی آبیدر اجرا شد.

عرفان فتحی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خط کشی معابر یکی از اقدامات ترافیکی بوده که با هدف افزایش ضریب ایمنی وسایل نقلیه، عابرین پیاده، تسریع و تسهیل در تردد، افزایش دید رانندگان بویژه در شب و ساماندهی ترافیکی معابر مطابق با استاندارها انجام می شود.

فتحی عنوان کرد: انجام نشانه گذاری ها و علائم ترافیکی یکی از مهم ترین عوامل در به حداقل رساندن سردرگمی و عدم اطمینان در مسیر رانندگی و یا عبور و مرور بوده و رعایت سرعت مطمئنه و قوانین رانندگی به ایمن سازی معابر کمک شایانی خواهد نمود.

وی بیان کرد: حوزه مدیریت ترافیک شهرداری در راستای ایمن سازی معابر شهری با شناسایی نقاط حادثه خیز نسبت به آشکارسازی محل های مذکور با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات خط کشی محوری و دو جزیی معابر پرتردد و حادثه خیز شهر سنندج

اجرای عملیات خط کشی محوری و دو جزیی معابر پرتردد و حادثه خیز شهر سنندج