مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-12اجتماعي

اجرای طرح شناسایی محققان دانشگاهی در زمینه بازسازی خاک های آلوده در استان مرکزی


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی از اجرای طرح شناسایی متخصصان و محققان دانشگاهی در زمینه بازسازی خاک های آلوده خبر داد.

- رضا میرزایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اجرای طرح شناسایی متخصصان و محققان دانشگاهی در زمینه بازسازی خاک های آلوده اظهار کرد: این طرح با هدف ایجاد بانک اطلاعاتی از فعالان، متخصصان و محققان دانشگاهی، تحقیقاتی و شرکت های خصوصی استان در زمینه بازسازی خاک های آلوده اجرا می شود.

وی با اشاره به انتشار فراخوان شناسایی متخصصان و محققان دانشگاهی در زمینه بازسازی خاک های آلوده اظهار کرد: هرگونه تغییر در ویژگی های اجزای تشکیل دهنده خاک به طوری که استفاده از آن ناممکن گردد آلودگی خاک نامیده می شود و برطرف کردن آلودگی خاک تا رسیدن به حد مجاز هدفی ارزشمند و از برنامه های کاری این سازمان است که در همین راستا فراخوان عمومی شناسایی فعالان در زمینه بازسازی خاک های آلوده صادر شد.

  مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: قانون حفاظت از خاک در 26 ماده و چهار تبصره، سال 1398 به تصوب مجلس شورای اسلامی رسید که حکایت از اهمیت موضوع خاک در کشور دارد.

میرزایی اظهار داشت: براساس ماده 14 این قانون در صورت بروز آلودگی خاک، آلوده کننده با هماهنگی و تایید اداره مذکور باید آلودگی خاک را تا رسیدن به حدود مجاز برط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح شناسایی محققان دانشگاهی در زمینه بازسازی خاک های آلوده در استان مرکزی

اجرای طرح شناسایی محققان دانشگاهی در زمینه بازسازی خاک های آلوده در استان مرکزی