مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-12فرهنگي

بازگشت 3 نمایش موفق تاریخ تئاتر به روی صحنه


تئاتر برادوی پس از بیش از یک سال تعطیلی ناشی از شیوع کرونا، اجرای سه نمایش موفق در تاریخ تئاتر را بار دیگر از سر خواهد گرفت.

- تئاتر برادوی پس از بیش از یک سال تعطیلی ناشی از شیوع کرونا، اجرای سه نمایش موفق در تاریخ تئاتر را بار دیگر از سر خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، شیر شاه ، هملیتون و شرور به عنوان موفق ترین نمایش های اجرا شده در تاریخ تئاتر از تاریخ 14 سپتامبر 2021 (23 شهریور) بار دیگر به روی صحنه تئاتر برادوی خواهند رفت.

همچنین نمایش هایی چون از دوردست بیا ، شیکاگو ، خانم داوت فایر و خیلی مغرور نباش نیز اعلام کرده اند از پاییز و همزمان با فعالیت مجدد تئاتر برادوی پس از بیش از یک سال تعطیلی به علت شیوع ویروس کرونا، بار دیگر میزبان مخاطبان در سالن های تئاتر خواهند بود.

فروش بلیت برای سه نمایش معروف شیر شاه ، هملیتون و شرور از امروز (چهارشنبه 12 می) آغاز می شود که خبر بسیار خوبی برای تئاتر برادوی است که پس از ماه ها تعطیلی و بدون کسب درآمد، امیدوار به بازگشت رونق به سالن های نمایش است.

نمایش همیلتون از شش سال پیش به روی صحنه می رود و نمایش شرور هم اولین بار 17 سال پیش به روی صحنه تئاتر رفت و نمایش شیرشاه نیز سابقه 23 ساله در اجرا دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 3 نمایش موفق تاریخ تئاتر به روی صحنه

بازگشت 3 نمایش موفق تاریخ تئاتر به روی صحنه