مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-12سياسي

مگر انتخابات چقدر ارزش دارد به خاطر آن دروغ بگوییم؟


مگر انتخابات، تغییر قدرت و میز تا چه اندازه ارزش دارد که انسان دروغ بگویید و تهمت بزند و آبروی مردم را ببرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور در جلسه هیئت دولت با تبریک عید فطر به ملت ایران و همه مسلمانان جهان گفت: اساس برنامه در عید فطر کمک به مستمندان است، اینکه از ماه رمضان استفاده کردیم یا نه، امتحان آن آسان است اگر از فردای بعد از ماه رمضان نگاه، زبان، قدم و قلم ما تغییری نکرده است معلوم است که از فرصت های این ماه بهرمند نشده ایم و فقط گرسنگی و تشنگی بوده است.

روحانی افزود: اگر بعد از ماه مبارک رمضان، قفل خاصی بر زبان ما ایجاد شده و حساب شده حرف بزنیم و تهمت ، دروغ و بدگمانی را کنار بگذاریم این نشان می دهد که از فرصت ماه رمضان استفاده کرده ایم.

وی تاکید کرد: در حق الناس هم اراده خداوند این است که دخالت کند و باید صاحب حق بگذرد؛ مگر انتخابات، تغییر قدرت و میز تا چه اندازه ارزش دارد که انسان دروغ بگویید و تهمت بزند و آبروی مردم را ببرد؛ ما می دانیم که از دید اخلاق اسلامی گناه غیبت از گناه 70 زنا بالاتر است.

رییس جمهور تصریح کرد: دروغ گناه بزرگی است، پیامبر می فرماید آزمایش شما به نماز و حج نیست به صدق لسان و ادای امانت است؛ اگر در زبان راست گفتید و امانتدار خوبی بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مگر انتخابات چقدر ارزش دارد به خاطر آن دروغ بگوییم؟

مگر انتخابات چقدر ارزش دارد به خاطر آن دروغ بگوییم؟