مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-12سياسي

برگزاری نماز عید فطر در 49 بقعه امام زادگان اصفهان


معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: نماز عید فطر امسال در 49 بقعه شاخص استان اصفهان و بقاع دارای فضای باز برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان  به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام ولی اله روان اظهار داشت: در صورت موافقت ستاد مقابله با کرونا، نماز عید فطر در 49 بقعه شاخص و بقاع دارای فضای باز برگزار خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه با اشاره به برنامه های حوزه اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ابراز داشت: در این زمینه هشت هزار بسته با کمک خیران و درآمد موقوفات تأمین شد که از این تعداد 3 هزار و 500 در شهرستان اصفهان بود که رونمایی از آن در مسجد جامع اصفهان انجام شد.

وی با بیان اینکه تفسیر قرآن در بقاع شاخص استان اصفهان برای نخستین بار در بقاع متبرکه استان اصفهان به صورت جامع و کامل انجام شد، اضافه کرد: این برنامه های تولیدی از صدا و سیمای مرکز استان قبل از نماز مغرب پخش می شد.

روان با اشاره به اینکه توزیع افطاری های ساده را در مناطق محروم استان اصفهان داشتیم، ادامه داد: حدود 60 هزار افطاری در این زمینه توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نماز عید فطر در 49 بقعه امام زادگان اصفهان

برگزاری نماز عید فطر در 49 بقعه امام زادگان اصفهان