مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-12اقتصادي

آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی و پرداخت مالیات متعلق خریداران سکه از بانک مرکزی


مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: پایان خردادماه سال جاری آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی و پرداخت مالیات متعلق خریداران سکه از بانک مرکزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی خراسان رضوی، احمدرضا مدبرنیا گفت: اشخاص حقیقی خریدار سکه از بانک مرکزی که در سال 1399 نسبت به دریافت حداکثر 105 قطعه سکه اقدام کردند، مشمول مالیات مقطوع هستند.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: این گروه از خریداران سکه از نگهداری اسناد و مدارک و تسلیم اظهارنامه مالیاتی معاف هستند، افزود: مهلت پرداخت مالیات موضوع این دستورالعمل حداکثر تا پایان خرداد ماه سال 1400 است.

وی بیان کرد: خریداران می بایست با مراجعه به سامانه عملیات الکترونیک مودیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی  my.

tax.

gov.

ir نسبت به پرداخت مالیات اقدام کنند.

مدبرنیا تاکید کرد: برای آن دسته از مودیانی که امکان پرداخت مالیات مقطوع را به صورت کامل تا پایان خرداد ماه سال جاری ندارند، مالیات مقطوع حداکثر تا چهار ماه به صورت مساوی تقسیط می شود.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی همچنین با بیان اینکه خریداران تا 5 قطعه سکه معاف از پرداخت مالیات هستند، اعلام کرد: نسبت به مازاد 5 سکه تا میزان 15 سکه به ازای هر قطعه سکه 9.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی و پرداخت مالیات متعلق خریداران سکه از بانک مرکزی

آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی و پرداخت مالیات متعلق خریداران سکه از بانک مرکزی