مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-05-12سياسي

فعالیت 174 خانه هلال در همدان


سهمیه خانه های هلال احمر 110 واحد بوده که با تلاش جمعیت هلال احمر استان، امروز 174 واحد خانه هلال فعال است و امیدواریم این خانه ها فعالیت کیفی خود را نیز ارتقاء دهند.

- ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: سهمیه خانه های هلال احمر 110 واحد بوده که با تلاش جمعیت هلال احمر استان، امروز 174 واحد خانه هلال فعال است و امیدواریم این خانه ها فعالیت کیفی خود را نیز ارتقاء دهند.

سیدسعید شاهرخی چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه در دیدار با مدیرعامل و معاونان جمعیت هلال احمر استان همدان به مناسبت هفته هلال احمر، ضمن تأکید بر نقش آفرینی های همیشگی این سازمان، اظهار کرد:هلال احمر نقشی حساس و تأثیرگذار در جامعه برعهده دارد که مهم و بی بدیل است.

وی با بیان اینکه بدون شک مردم حس خوبی به جمعیت هلال احمر و جایگاه آن دارند، افزود: در زمانی که مردم گرفتار بلایای طبیعی می شوند، نخستین مجموعه ای که در کنار آنها حضور می یابد، جمعیت هلال احمر است.

شاهرخی ادامه داد: بخش عمده ای از هلال احمر را داوطلبان تشکیل می دهند که معنای آن خدمت بی منت در سخت ترین شرایط به مردم است، در واقع سازمان هلال احمر، یک مجموعه مردمی است و وابسته به جایی نیست.

خدمات انسان دوستانه آن عمومی و فراگیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 174 خانه هلال در همدان

فعالیت 174 خانه هلال در همدان