مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-12سياسي

بیانیه دانشجویان بسیجی استان تهران در محکومیت حمله تروریستی کابل


هسته بین اللملل بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران در محکومیت حمله به مدرسه سید الشهدا کابل بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، هسته بین اللملل بسیج دانشجویی دانشگاههای استان تهران در محکومیت حمله به مدرسه سیدالشهدا کابل بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: حمله تروریستی و وحشیانه، این بار در مدرسه سیدالشهدا کابل افغانستان دل مردم مسلمان دنیا و شیعیان را داغ دار کرد.

این اعمال وحشیانه که منجر به شهادت و مجروحیت  تعداد بسیاری از دانش آموزان مدرسه ای در کابل شده است از مصادیق بارز قتل و ترور هدفمند و جنایت علیه بشریت می باشد متاسفانه این عمل شنیع و زشت توسط نیروهای ترور و ضد انسانی در ماه مبارک رمضان  صورت گرفته است که اکثر قربانیان این واقعه غیرنظامیان و کودک بودند.

قطعا باید فعالان حقوق بشر در سرتاسر جهان در جهت حفظ صلح و امنیت بین المللی وارد میدان شوند تا پشت پرده و هدف پلید دنبال کنندگان این نوع فعالیت های بزدلانه و ضد بشری شفاف شود و اقداماتی در جهت حفظ امنیت در جهان و منطقه خاورمیانه صورت گیرد.

  متاسفانه در این اقدام غیر انسانی کودکان تحت فشارهای روانی و هدف اصلی اقدامات وحشیانه و خشونت آمیز قرار گرفته اند ، ذکر این نکته بسیار ضروری است که کشتار زنان،کودکان و افراد بی گناه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه دانشجویان بسیجی استان تهران در محکومیت حمله تروریستی کابل

بیانیه دانشجویان بسیجی استان تهران در محکومیت حمله تروریستی کابل