مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-12حوادث

93 معتاد متجاهر در سنندج جمع آوری شدند


جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقاءامنیت اجتماعی و جمع آوری 93معتاد متجاهر با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرایم خبر داد .

- رسول برزویی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف افزایش ضریب امنیتی و پیشگیری از سرقت و کاهش جرایم  و شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با هماهنگی مراجع قضایی با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که موجب سلب آسایش عموم شهروندان می شوند تعداد 93 نفر از معتادان متجاهر و کارتن خواب سطح حوزه استحفاظی جمع آوری و جهت درمان و بهبود وضعیت .

تحویل مراکز تریاک اعتیاد و مراجع ذیصلاح شدند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان با تاکید بر همکاری سایر دستگاه های مسئول در راستای پیشگیری و مقابله با مواد مخدر تصریح کرد : بررسی ها نشان می دهد افراد معتاد در بسیاری از جرایم و آسیب ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش دارند پس باید به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق استعمال مواد یا خرده فروشان در محله ای که در آن زندگی می کنیم یک تهدید جدی فراروی امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما و به ویژه فرزندان جوانمان است که نباید به آن بی تفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93 معتاد متجاهر در سنندج جمع آوری شدند

93 معتاد متجاهر در سنندج جمع آوری شدند