مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-12اجتماعي

ریزش یک ترانشه، رخداد نادری محسوب نمی شود


معاون عمرانی شهرداری شیراز در پی ریزش ترانشه در پروژه شهید سلیمانی که روز گذشته رخ داد، آن را اتفاقی محتمل دانست که از دید فعالان حوزه عمرانی اتفاق نادری نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در پی ریزش ترانشه پروژه بزرگراه شهید سلیمانی، معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز توضیحاتی ارائه کرد.

اسماعیل صالحی با اشاره به پیشینه بیش از یک دهه طراحی و آغاز عملیات اجرایی پروژه بزرگراه شهید سپهبد سلیمانی، گفت: وقوع ریزش در یک ترانشه، از نگاه فعالان حوزه عمرانی، همواره محتمل است و رخدادی نادر محسوب نمی شود.

وی افزود: عملیات اجرایی پروژه بزرگراهی کوهسار مهدی از اواسط دهه 80 در فازهای مختلف آغاز شد و فاز اول آن شامل مسیر حد فاصل بلوار جمهوری اسلامی تا بلوار شهید چمران و فاز دوم با نام بزرگراه آیت الله محلاتی (آرین) به بهره برداری رسید.

صالحی گفت: فاز نهایی این پروژه که بعد از شهادت سردار دلها حاج قاسیم سلیمانی و به پاسداشت آن شهید به نامش مزین شده بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان این که این فاز قبلا طراحی و بخش هایی از آن اجرایی شده و متوقف بود گفت: طراحی این پروژه به دلیل وجود ایرادات فنی، بارها مورد بازنگری قرار گرفته و اصلاح شده است و حتی با منتقل کردن خط پروژه برای صیانت از باغات محله های منصورآباد و محمودیه یک تونل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش یک ترانشه، رخداد نادری محسوب نمی شود

ریزش یک ترانشه، رخداد نادری محسوب نمی شود