مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-12حوادث

شهرضا قرمز ماند/ ورودی شهر و روستاهای تفریحی مسدود شد


با توجه به وضعیت قرمز شهرضا و تعطیلات پایان هفته ممنوعیت تردد در شهرضا اعمال و ورودی روستاهای تفریحی شهرضا مسدود شد.

- ناصر اسدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: با توجه به ممنوعیت سفرها که به فرمانداری ها ابلاغ شده است، ورودی ها و خروجی های شهرضا در پلیس راه اصفهان- شهرضا و ایست و بازرسی شهید امامی کنترل می شود و جذب مسافر در مهمان پذیرها و مسافرخانه ها ممنوع می شود.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه در ایام تعطیل در خودورها در مسیرهای منتهی به باغات به شدت اعمال قانون می شوند، افزود: با توجه به تعطیلات پایان هفته اکیپ های بازرسی هلال احمر و بسیج در شهرضا فعال می شوند.

وی با بیان اینکه عادی انگاری، دورهمی ها و جمع شدن های خانوادگی سبب شده که شرایط شهرستان شهرضا قرمز بماند، گفت: امامزاده شاهرضا و پارک های اطراف آن و مراکز تفریحی در تعطیلات عید فطر تعطیل است و 70 درصد روشنایی پارک ها نیز خاموش باید باشد.

اسدی با تأکید بر اینکه بازارهای روز تعطیل است و شهرداری باید اکیپ داشته باشد و با دستفروشان اطراف امامزاده شاهرضا برخورد کند، گفت: در این چند روز تعطیل بازرسی ها باید تشدید شود.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه اگر پمپ بنزینی تخلف داشته باشد و پروتکل ها را رعایت نکرد بلافاصله به دلیل اینکه یکی از مراکز پر خطر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرضا قرمز ماند/ ورودی شهر و روستاهای تفریحی مسدود شد

شهرضا قرمز ماند/ ورودی شهر و روستاهای تفریحی مسدود شد