مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-12اجتماعي

ثبت نام 1130 زنجانی در سامانه همیار طبیعت


کارشناس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی استان زنجان گفت: طی دو سال اخیر 1130 نفر در سامانه همیار طبیعت ثبت نام کرده اند.

- ایسنا/زنجان کارشناس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی استان زنجان گفت: طی دو سال اخیر 1130 نفر در سامانه همیار طبیعت ثبت نام کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، سیروس جوادی با بیان این که همیار طبیعت انسان شریفی است که از سر احساس مسئولیت نسبت به نعمت های الهی و با انگیزه معنوی و علاقه مندی به طبیعت به صورت داوطلبانه در سامانه همیاران طبیعت ثبت نام می کند، اظهار کرد: این افراد به عضویت درمی آیند تا سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری را در راستای حفاظتف احیا و بهره برداری اصولی و نیز بهینه از منابع طبیعی با ترویج فرهنگ منابع طبیعی و اطلاع رسانی تخریب و آتش سوزی در جنگل ها و مراتع به این اداره کل و در سطح شهرستان ها یاری کنند.

وی افزود: طی دو سال اخیر تعداد 1130 نفر در سامانه همیار طبیعت و در گروه های همیار طبیعت محافظ (افتخاری)، همیار طبیعت مروج (افتخاری) و نیز همیار طبیعت مروج دانش آموز (افتخاری) ثبت نام کرده اند و تعداد 4700 نفر نیز در سال های قبل به عضویت طرح همیار طبیعت درآمده اند که اکنون تعداد دوست دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 1130 زنجانی در سامانه همیار طبیعت

ثبت نام 1130 زنجانی در سامانه همیار طبیعت