مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-05-12سياسي

اجرای طرح های متعدد در بافت تاریخی / میراث فرهنگی تذکر نداد


شهردار کرمان در جواب انتقادات در خصوص طرح های عمرانی مجاور قلعه دختر در کرمان گفت: میراث فرهنگی در زمان اجرای طرح هیچ گونه تذکر و اخطاری نداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه صورت آنلاین در سالن سادات و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، ضمن تبریک روز شوراها به اعضای شورای اسلامی شهر کرمان گفت: در هیچ دوره ای از شهرداری کرمان به اندازه دوره فعلی به بافت تاریخی توجه نشده است؛ ما در این دوره، طرح های متعددی را در بافت تاریخی تعریف و اجرا کردیم.

شهردار کرمان، اقداماتی را که شهرداریِ این دوره در بافت تاریخی انجام داده، کم نظیر دانست و تصریح کرد: عده ای همواره انتقاد می کنند که چرا به بافت تاریخی شهر کرمان مثل شهر یزد رسیدگی نمی شود، اما به محض اینکه کاری برای بافت تاریخی در راستای باززنده سازی آن انجام می شود، شروع به اشکال تراشی می کنند.

عالم زاده افزود: شهرداری کرمان در دوره اخیر علاوه بر راه اندازی شهرداری بافت تاریخی، اقدامات زیادی را در بافت تاریخی انجام داده است، اما این نوع نگاه ها و مانع تراشی ها، مدیران را دلزده می کند و موجب می شود شهرداران، بافت تاریخی را رها کنند.

شهردار کرمان افزود: با الگوبرداری درست می توانیم قدم های مؤثرتری در این حوزه برداریم که در این زمینه سایر دستگاه ها نیز باید کمک کنند تا شهر کرمان و بافت تاریخی این شهر در خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های متعدد در بافت تاریخی / میراث فرهنگی تذکر نداد

اجرای طرح های متعدد در بافت تاریخی / میراث فرهنگی تذکر نداد