مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-12سياسي

مشکلات شهری با حمله به منتقدین حل نمی شود


مردمی که از نزدیک هر روز شاهد بهتر یا بدتر شدن شهرشان هستند و عملکرد شهرداری ها و شوراهای شهر و روستا حتی بیش از عملکرد ارگانی مانند ریاست جمهوری برای شهروندان قابل لمس است.

- خبرگزاری فارس - سخنان اخیر شهردار تهران در کلاب هاوس و در نشست های خبری گویای نکته انحرافی نسبت به واقعیات جامعه است که شنونده ها چندان به آن اهمیتی نمی دهند.

حناچی در میان صحبت های خود با اشاره به مسئله پرستو ها به این موضوع تاکید کرد که مدیران باید مراقب پرستو ها باشند و آن ها سراغ من نیز آمده اند! فارغ از اینکه این جمله در شان یک مدیر رده بالای نظام هست یا خیر باید به این نکته توجه کرد که چرا پرستو ها مسئولین این دوره شورا و شهرداری را هدف قرار داده اند و با چه تحلیلی برای به دام انداختن این افراد از روش پرستو ها استفاده شده است؟  بخش دیگر صحبت های شهردار تهران تاکید بر عملکرد شهرداری پیرامون عدم شهر فروشی و ارزان اداره کردن شهر بود که بیش از مطلب قبل میتواند یک فریب تاریخی باشد، این صحبت در حالی انجام میگیرد که تراکم فروشی در تهران متوقف نشده و شهرداری به عنوان ارگان مسئول صرفا به این موضوع انتقاد و اعتراض داشته است.

شهردار تهران بارها از مشکلات پیش روی شهرداری در این دوره صحبت کرده است اما هیچگونه راه حل کارکردگرایی در میان صحبت های او شنیده نشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات شهری با حمله به منتقدین حل نمی شود

مشکلات شهری با حمله به منتقدین حل نمی شود