مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-12سياسي

شور انتخاباتی مشارکت مردم را تقویت می کند


مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قشم گفت: ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری، شور انتخاباتی را مضاعف و مردم را به مشارکت بصیرانه و حداکثری در انتخابات سوق می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام امید درویشی ظهر امروز در آیین اختتامیه ویژه برنامه های ماه رمضان سپاه قشم اظهار کرد: دشمن برای ایجاد ناامیدی در بین مردم، تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

وی افزود: دشمن چه از طریق عوامل و وادادگان داخلی و چه قوای خارجی، تمام ظرفیت ها را برای دستیابی به مقاصد نامبارک خود استفاده می کند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: دشمن استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم به منظور عدم مشارکت حداکثری در انتخابات را به طور ویژه در دستور کار دارد.

حجت الاسلام درویشی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام کارشکنی ها با اقتدار به مسیر خود ادامه خواهد داد.

وی اضافه کرد: آغاز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری، شور انتخاباتی کشور را مضاعف و مردم را بیش از پیش به مشارکت بصیرانه و حداکثری در انتخابات پیش رو سوق می دهد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم ادامه داد: علیرغم برخی بی تدبیری ها و مشکلات اقتصادی موجود، شرایط حاکی از حضور گسترده مردم برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور انتخاباتی مشارکت مردم را تقویت می کند

شور انتخاباتی مشارکت مردم را تقویت می کند