مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-12سياسي

اسراییل کانون جهل است/ آزادمردان در مقابل تروریست ها ایستادگی می کنند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه اسراییل و داعش کانون جهل است که با حمله به مسجد و مدرسه این موضوع را بیش از پیش ثابت کردند گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله سید حسن فاضلیان ظهر امروز در تجمع مردم همدان در حمایت از مردم فلسطین و افغانستان در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) اظهار کرد: حملات دشمنان به مردم مظلوم فلسطین و افغانستان طی روزهای اخیر به این معناست که مردم آگاه باشید دشمنان ما با علم و دین مخالف هستند، آنجا که مسجد محل سجده مسلمانان را نشانه می گیرند.

 وی با محکومیت کشتار کودکان بیگناه و دختران مظلوم، خطاب به دشمنان اسلام و مسلمین  گفت: ای نامردها، ای بی انصاف ها شما اگر چناچه مرد میدان هستید که نیستید با مردان جنگی وارد کارزار شوید، مردان میدان ما سلیمانی ها هستند که با شما مواجه شوند و شما را به درک واصل کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب فرمودند این عجز و ذلت و خواری شماست که بچه های دبستانی بی گناه را به خاک و خون می کشید خطاب به تروریست ها افزود: چرا محل درس و علم را بمباران می کنید؟ شما کانون جهل و حماقت هستید.

وی خطاب به صهیونیست با تاکید بر اینکه شما با حمله به مساجد هویت پست خود را آشکار کردید افزود: همه دنیا فهمیدند ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل کانون جهل است/ آزادمردان در مقابل تروریست ها ایستادگی می کنند

اسراییل کانون جهل است/ آزادمردان در مقابل تروریست ها ایستادگی می کنند