مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-12سياسي

گزارش سال 99 تریبون، اولین گزارش حوزه رپورتاژ آگهی در ایران منتشر شد


مجموعه تریبون که به تازگی نیز دو ساله شده است، در گزارش خود به بررسی و تحلیل رفتار کاربران تبلیغ کننده در برنامه ریزی و انتشار کمپین های رپورتاژ آگهی شان و نیز بررسی رسانه های فعال در این حوزه پرداخته است.

- هدف از گردآوری این گزارش، ایجاد شفافیت در آمار موجود در حوزه رپورتاژ آگهی به منظور کمک به کسب وکارها برای اجرای موفق تر و هدفمندتر کمپین های رپورتاژ آگهی شان است.

در صورت تمایل می توانید فایل کامل گزارش سالانه تریبون را دانلود و مطالعه کنید.

این گزارش شامل 5 فصل است و در فصل های مختلف آن عملکرد تریبون، رفتار کاربران، محتوای رپورتاژها و رسانه های تریبون بررسی شده است و به سوالاتی از جمله سوالات زیر پاسخ می دهد: در سال گذشته کدام حوزه ها فعال تر بوده اند و حوزه های مختلف رپورتاژهای خود را با چه برنامه زمانی منتشر می کنند؟ موضوعات و نحوه لینک سازی رپورتاژها چگونه بوده است؟ انکرتکست های پرتکرار هر حوزه چه بوده است؟ فاکتورهایی سئویی و دسته بندی موضوعی یک رسانه در تقاضا و درآمد آن رسانه چه تاثیری دارد؟   نگاهی بر عملکرد تریبون در سال 99   16 میلیارد تومان صرفه جویی در هزینه، معادل 49 بار انتشار رپورتاژ در کل رسانه های تریبون با شیوع کرونا، تریبون تصمیم گرفت تا در حد توان خود از کسب وکارهای دیگر حمایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش سال 99 تریبون، اولین گزارش حوزه رپورتاژ آگهی در ایران منتشر شد

گزارش سال 99 تریبون، اولین گزارش حوزه رپورتاژ آگهی در ایران منتشر شد