مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-12سياسي

اکران تکراری عید فطر و امیدی که هنوز باقی است


در  آستانه عید فطر بیشتر سینماهای تهران فعالیت خود را از سرگرفته و به استقبال مخاطب در تعطیلات پایان ماه رمضان امیدوارند.

- در  آستانه عید فطر بیشتر سینماهای تهران فعالیت خود را از سرگرفته و به استقبال مخاطب در تعطیلات پایان ماه رمضان امیدوارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگرچه ستاد ملی مقابله با بحران کرونا اواخر هفته قبل مجوز بازگشایی سینماها را صادر کرد، اما بسیاری از سینمادارها تمایلی به بازگشایی نداشتند و با تاخیر چند روزه اقدام به دایر کردن دوباره سالن ها کرده اند.

براین اساس از روز گذشته تعداد بیشتری از سینماها و پردیس ها در تهران آغاز به کار کرده ولی همچنان مجموعه هایی هستند که تا اکران نشدن فیلم جدید و مخاطب پسند و نیز تضمین برای اجرای حمایت های اعلام شده حاضر به بازگشایی نیستند.

اکران نوروزی امسال که با ترکیب پنج فیلم خورشید ، خون شد ، هفته ای یک بار آدم باش ، تکخال و لاله با شکست مطلق پیش رفته بود، در موعد عید فطر هم ادامه پیدا می کند و فعلا خبری از فیلم جدید نیست.

البته در جلسه اخیر شورای صنفی نمایش یک فیلم دیگر متقاضی اکران بوده، اما تصمیم گیری درباره روی پرده رفتن فیلم های جدید به جلسه هفته آینده موکل شده است.

در شرایط فعلی وضعیت حضور تماشاگر در سینماها ناامیدکننده است و روز قبل که تعداد قابل توجهی از سینماها فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران تکراری عید فطر و امیدی که هنوز باقی است

اکران تکراری عید فطر و امیدی که هنوز باقی است