مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 10:402021-05-12سياسي

بحران گردشگری و انتقاد از 3 وزارتخانه


فعالان گردشگری با انتقاد از عملکرد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در دوران کرونا، سیاست وزارتخانه های امور خارجه و بهداشت را در محدود کردن ویزای ایران به چالش کشیدند و از رها کردن نیروهای متخصص گردشگری به حال خود گله کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کوچ بزرگ متخصصان گردشگری، وام های حمایتی که به بدهکاری کلان گردشگری تبدیل شده، دخالت های بخش دولتی در امور بخش خصوصی، واگذاری مسؤولیت نمایشگاه های خارجی با دستور حاکمیتی، ماجرای مقاومت بدنه وزارت خارجه با لغو ویزای ایران برای عمان و بی توجهی به گردشگری از جمله مباحث و دغدغه هایی بود که فعالان گردشگری در گفت وگویی حدودا پنج ساعته در کلاب هاوس، با حضور تعدادی از رؤسای تشکل های خصوصی به بحث گذاشتند.

در این گفت وگوی چالشی، مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نوعی تنها مدیر دولتی حاضر بود که خود نیز نسبت به بی توجهی های حاکمیت به موضوع گردشگری انتقاد کرد.

امیدوارم یک رفت و روب اساسی انجام دهیم حرمت الله رفیعی ـ رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران ـ در این گفت وگو که با موضوع کوچ شغلی متخصصان گردشگری برگزار شد، تخمینی گفت: مجموع نیروی انسانی که مستقیم در گردشگری شاغل است احتمالا به بیش از 120 هزار نفر برسد که اکنون نیمی از آن ها از صنعت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران گردشگری و انتقاد از 3 وزارتخانه

بحران گردشگری و انتقاد از 3 وزارتخانه