مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 11:202021-05-12سياسي

همبستگی امت اسلام؛ رهاورد کنگره محمد(ص) پیامبر رحمت در آینه ادب و هنر


ادبی نخستین کنگره جهانی محمد(ص)، پیامبر رحمت در آینه ادب و هنر گفت: همبستگی امت اسلام و شناخت پیامبر اسلام در ادبیات جهان همچنین بهره گیری از توانمندی ادبی در شناساندن پیامبر اسلام را می توان از ویژگی های کنگره محمد(ص) پیامبر رحمت در آینه ادب و هنر برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، غلامرضا کافی با بیان این مطلب اظهار داشت: همبستگی امت اسلام، شناسایی و شناخت پیامبر اسلام در ادبیات جهان از یک سو و بهره گیری از توانمندی ادبی در شناساندن پیامبر اسلام و دین اسلام را می توان از ویژگی های این کنگره دانست.

کافی افزود: شناسایی و فراهم سازی زیرساخت هایی برای آشنایی، همبستگی، همدلی و همراهی با دیگر مسلمانان به ویژه در زمینه ادبی، که جایگاه سخن و نوشتن است و اعجاز مانای قرآن، اسلام و پیامبر اسلام، بر آن استوار شد، جایگاه ادبیات را بیشتر برای ما نشان می دهد؛ ادبیاتی که با گذر از قرن ها و مرزها، می توان در سه زبان کلان عربی، فارسی و ترکی و در کنار آن ها گویش ها و زبان های دیگر را دنبال کرد و شناخت.

دبیر علمی-ادبی کنگره جهانی محمد(ص)، پیامبر رحمت در آینه ادب و هنر ادامه داد: یکی از پیوندهای شناخته شده ادبی اسلام، ادبیات فارسی است که نخستین وبینار آن را با سخنانی از سرایندگان و ادیبانی از کشورهای ایران، پاکستان، افغانستان، تاجیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همبستگی امت اسلام؛ رهاورد کنگره محمد(ص) پیامبر رحمت در آینه ادب و هنر

همبستگی امت اسلام؛ رهاورد کنگره محمد(ص) پیامبر رحمت در آینه ادب و هنر