مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 11:402021-05-12سياسي

مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز افغانستان در پیشوا برگزار شد


مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز افغانستان با حضور جمعی از مسئولان و خانواده شهدا در صحن مطهر امام زاده جعفر (ع) پیشوا برگزار شد.

- پیشوا- مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز افغانستان با حضور جمعی از مسئولان و خانواده شهدا در صحن مطهر امام زاده جعفر (ع) پیشوا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنتوانستیم تجمعات مذهبی و نماز جماعات و شب های قدر مانند سال های گذشته داشته باشیم.

وی افزود: در این ماه مبارک غم ما صد چندان شد اتفاقات بد و ناگواری در یکی از بلاد شیعه و امیرالمومنین (ع) افغانستان عزیز اتفاقی بسیار ناگوار و وحشتناک رخ داد که غم شیعیان را بیشتر کرد و هشدار ناجوانمردانه تروریست ها، دانش آموزان و نوگلان را به خاک و خون کشیدند بسیار این غم سخت است به تمام مردم عزیز افغانستان تسلیت می گویم ملت ایران همیشه کنار ملت افغانستان بوده و هست و خواهد بود به همه میهمانان و مهاجرین افغان مقیم ایران و پیشوا تسلیت می گوییم.

وی بیان داشت: یک زمانی در فلسطین و غزه با سنگ مبارزه می کردند امروز با موشک مبارزه می کنند یک زمانی یمنی ها زیر چکمه ها له می شدند اما امروز فرودگاه عربستان را می زنند امروز در عین مظلومیت قوی و مقتدر هستیم و امروز اگر چه مالک اشتر زمان حاج قاسم ما نیست اما حاج قاسم ها در همه ممالک اسلامی رشد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز افغانستان در پیشوا برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز افغانستان در پیشوا برگزار شد