مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 13:102021-05-12بين الملل

ظریف در دیدار با بشار اسد حمایت ایران از انتخابات سوریه را اعلام کرد


وزیر امور خارجه در دیدار با بشار اسد ضمن ابراز خرسندی از تمهیدات دولت سوریه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و امیدواری نسبت به برگزاری موفق آن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که امروز (چهارشنبه) به دمشق سفر کرده، با بشار اسد رییس جمهور سوریه دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور به گفت وگو وتبادل نظر پرداخت.

    وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با ابراز خرسندی از تمهیدات دولت سوریه در زمینه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و ابراز امیدواری برای برگزاری موفق آن، حمایت جمهوری اسلامی ایران از انتخابات در سوریه را اعلام کرد.

* ضرورت ورود سازمان های بین المللی و سازمان همکاری اسلامی در پیگیری حقوق مردم فلسطین و قدس شریف ظریف با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی و در حق مردم بیگناه فلسطین و با محکوم کردن اقدامات این رژیم، بر ضرورت ورود سازمان های بین المللی و همچنین سازمان همکاری اسلامی در پیگیری حقوق مردم فلسطین و قدس شریف، بر نقش کشورهای پیشگام محور مقاومت در این خصوص تاکید کرد.

موضوعات روابط دوجانبه به ویژه همکاری ها در حوزه های اقتصادی و فرهنگی و همچنین پیگیری گشایش سرکنسولگری های ایران در شهرهای حلب و متعاقبا لاذقیه از جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف در دیدار با بشار اسد حمایت ایران از انتخابات سوریه را اعلام کرد

ظریف در دیدار با بشار اسد حمایت ایران از انتخابات سوریه را اعلام کرد