مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 15:052021-05-12بين الملل

ظریف در دیدار با اسد: از انتخابات سوریه حمایت می کنیم


وزیر امور خارجه در دیدار با بشار اسد ضمن ابراز خرسندی از تمهیدات دولت سوریه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و امیدواری نسبت به برگزاری موفق آن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که امروز (چهارشنبه) به دمشق سفر کرده، با بشار اسد رییس جمهور سوریه دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور به گفتگو وتبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با ابراز خرسندی از تمهیدات دولت سوریه در زمینه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و ابراز امیدواری برای برگزاری موفق آن، حمایت جمهوری اسلامی ایران از انتخابات در سوریه را اعلام کرد.

* ضرورت ورود سازمان های بین المللی و سازمان همکاری اسلامی در پیگیری حقوق مردم فلسطین و قدس شریفظریف با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی و در حق مردم بیگناه فلسطین و با محکوم کردن اقدامات این رژیم، بر ضرورت ورود سازمان های بین المللی و همچنین سازمان همکاری اسلامی در پیگیری حقوق مردم فلسطین و قدس شریف، بر نقش کشور های پیشگام محور مقاومت در این خصوص تاکید کرد.

موضوعات روابط دوجانبه به ویژه همکاری ها در حوزه های اقتصادی و فرهنگی و همچنین پیگیری گشایش سرکنسولگری های ایران در شهر های حلب و متعاقبا لاذقیه از جمله دیگر موضوعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف در دیدار با اسد: از انتخابات سوریه حمایت می کنیم

ظریف در دیدار با اسد: از انتخابات سوریه حمایت می کنیم