مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 15:052021-05-12ورزشي

ورزشکاران بسکتبال با ویلچر، ویلچر ندارند!


سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان گفت: بزرگترین مشکل بازیکنان بسکتبال با ویلچر، ویلچرهایشان است، چرا که بانوان خیلی از استان ها به دلیل نبود ویلچر اصلا تیم بسکتبال با ویلچر ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، اولین مرحله اردوی استعدادیابی بسکتبال با ویلچر بانوان در رده سنی جوانان به میزبانی خراسان رضوی از شانزدهم تا نوزدهم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار  شد.

سمیه روحانی، رقیه صالحی، نادیه بلوچی، ندا بلوچی، فاطمه مولایی، فاطمه بخشی، زینب فتحی معروفی(خراسان رضوی)، رقیه امیری، آیلار نصیری، رقیه قاضیلو، مهدیس آذرکمان(زنجان)، زهرا عباسی، نجمه صفایی دوست(فارس)، نگار سبزی، پرستو غلامی (مرکزی)، فائزه صومی (تهران)، زکیه جلالی رشک رضوانی(کرمان) 17 ورزشکاری بودند که زیر نظر مهری یوسف زاده سرمربی تیم ملی به تمرین پرداختند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با بیان اینکه شرایط اردو خوب بود، اظهار کرد: در این اردو 17 بازیکن حضور داشتند که از این تعداد ریزش نداشتیم و همه آن ها برای اردو بعدی دعوت می شوند.

مهری یوسف زاده  با اشاره به اینکه هفت نفر از بانوان در اردو، مشهدی بودند، در رابطه با هدف اردو تشریح کرد: با توجه به شرایط کرونا برای انتخاب تیم جوانان شرایط بازیکنان را نمی دانستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران بسکتبال با ویلچر، ویلچر ندارند!

ورزشکاران بسکتبال با ویلچر، ویلچر ندارند!