مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 21:002021-05-12ورزشي

اینتر در خانه رم پیروز شد، یوونتوس به کسب سهمیه امیدوار ماند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در دومین شب از هفته سی و ششم سری A ایتالیا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران هفت بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال اینتر قهرمان زودهنگام فصل، - بازی های هفته سی و ششم سری A ایتالیا، با پیروزی قهرمان زودهنگام رقابت ها و تیم های یوونتوس، میلان و آتالانتا در شب شکست تیم فوتبال رم پیگیری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در دومین شب از هفته سی و ششم سری A ایتالیا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران هفت بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال اینتر قهرمان زودهنگام فصل، میهمان خود رم را با نتیجه 3 بر یک شکست داد.

مارسلو بروزوویچ در دقیقه 11، ماتیاس وسینو در دقیقه 20 و روملو لوکاکو در دقیقه 90 برای اینتر گلزنی کردند و هنریک مخیتاریان هم در دقیقه 31 تنها گل رمی ها را زد.

در پرگل ترین بازی اما تیم فوتبال میلان، میزبان نگون بخت خود تورینو را با نتیجه 7 بر صفر تحقیر کرد.

برای میلانی که با کسب این پیروزی به رده سوم جدول برگشت و به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک تر شد، تئو هرناندس دو بار در دقایق 19 و 62، آنته ربیچ سه بار در دقایق 67، 72 و 79، فرانک کسیه در دقیقه 26 (پنالتی) و براهیم دیاس در دقیقه 50 گلزنی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینتر در خانه رم پیروز شد، یوونتوس به کسب سهمیه امیدوار ماند

اینتر در خانه رم پیروز شد، یوونتوس به کسب سهمیه امیدوار ماند