مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 02:352021-05-12سياسي

برپایی یکصد پایگاه جمع آوری زکات فطریه در ملایر


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) در ملایر از برپایی یکصد پایگاه جمع آوری زکات فطریه در ملایر خبر داد.

- تیمور کرمی مقدم در گفت وگو با خبرنگار  فارس از ملایر با اشاره به فرا رسیدن عید فطر  و تبریک به همه مسلمانان و روزه داران اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) با  بیش از یکصد پایگاه در مکان های اقامه نماز عید فطر، میادین اصلی شهر، دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری آماده جمع آوری فطریه روزه داران است.

وی با اشاره به اقامه نماز عید فطر بر اساس مصوبه ستاد کرونا در فضای باز و نقاط مختلف با بیان اینکه در این مکان ها صندوق های جمع آوری فطریه با آرم و نشان کمیته امداد مستقر شد گفت: در  پایگاه های جمع آوری زکات فطریه  دستگاه کارتخوان نیز برای دریافت فطریه در اختیار نمازگزاران قرار داده خواهد شد.

مدیر کمیته امداد ملایر با اشاره به اینکه روش های پرداخت الکترونیکی نیز برای پرداخت زکات فطریه فراهم شده است گفت: زکات فطریه جمع آوری شده در کوتاه ترین زمان، به حساب نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی واریز خواهد شد.

وی توزیع بیش از 18 هزار پرس غذای گرم در بین خانواده های زیر پوشش، جذب حامیان در طرح اکرام و ایتام، توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های زیر پوشش و اجرای برنامه های قرآنی و فرهنگی از طریق فضای مجازی برای خانواده های زیر پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی یکصد پایگاه جمع آوری زکات فطریه در ملایر

برپایی یکصد پایگاه جمع آوری زکات فطریه در ملایر