مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-05-13ورزشي

آنالیز680 بسکتبالیست برای اردوی تیم ملی جوانان


مدیر تیم های ملی فدراسیون بسکتبال گفت: با تلاش کادر فنی برای اردوی تیم ملی جوانان 2024 تعداد 680 بازیکن از 31 استان کشور آنالیز شدند.

- مسعود قاسمی پس از بازدید اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان 2024 در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: تشکیل تیم ملی جوانان 2024 بسکتبال و آماده سازی طی چهار سال آینده برای رقابت در مسابقات قهرمانی جوانان جهان و کسب سهمیه جهانی کار بزرگ و ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی جوانان 2024 از هشت ماه قبل آغاز شده است و کادر فنی توسط مسؤولان فدراسیون انتخاب شد که کادر بسیار مجرب و توانمند هستند، گفت: این کادر فنی به سراسر استان ها برای انتخاب بازیکن سرکشی داشتند و در مجموع از 31 استان کشور تعداد 680 نفر انتخاب شدند.

مدیرتیم های ملی فدراسیون بسکتبال با اعلام غربالگری لازم و انتخاب نوجوانان منتخب، گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور سعی کردیم در هر سه تا چهار استان با رعایت پروتکل ها غربالگری داشته باشیم البته بسکتبالیست ها در گروه های 50 نفره غربال شدند و نخستین اردو به میزبانی مجموعه ورزشکی کاله در شهرستان آمل با حضور چهار استان مازندران، خراسان، گلستان و گیلان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنالیز680 بسکتبالیست برای اردوی تیم ملی جوانان

آنالیز680 بسکتبالیست برای اردوی تیم ملی جوانان