مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-13سياسي

شرکت در انتخابات تکلیفی شرعی است


خطیب نماز عید سعید فطر شیراز، مشارکت در انتخابات را مهمترین مسئله امروز دانست و خاطرنشان کرد که انتخابات آبروی نظام و شرکت در آن یک تکلیف شرعی است.

- ایسنا/فارس خطیب نماز عید سعید فطر شیراز، مشارکت در انتخابات را مهمترین مسئله امروز دانست و خاطرنشان کرد که انتخابات آبروی نظام و شرکت در آن یک تکلیف شرعی است.

حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی، پنجشنبه 23 اردیبهشت، در خطبه های نماز عید سعید فطر شیراز گفت: مسئله مشارکت در انتخابات مهمترین موضوع و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

امام جمعه موقت شیراز با تاکید بر اینکه برخی به دنبال دستمایه کردن شرایط کرونا برای کمرنگ شدن انتخابات هستند، تصریح کرد که کسانی مردم را از شرکت در انتخابات منع و دلسرد میکنند که در قلوبشان مرض است.

وی با اشاره به اینکه گرانی و بی تدبیری، مردم را دلسرد کرده است، اقدامات دولت های کنونی و گذشته را بزرگ و قابل تامل دانست و در عین حال خاطرنشان کرد که مهم امروز سفر مردم است.

رضوی اردکانی، حضور و مشارکت در انتخابات را یک تکلیف شرعی برای همه دانست و با بیان اینکه موضوع مهم در انتخابات، انتخاب اصلح است از مردم خواست که تحت تاثیر برخی جوسازی ها قرار نگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابات تکلیفی شرعی است

شرکت در انتخابات تکلیفی شرعی است