مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-13سياسي

عید فطر بازگشتی به سمت خداوند پس از 30 روز روزه داری است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: بازگشتی به سمت خداوند پس از 30 روز روزه داری، شب زنده داری و احیاء و مراقبت و شستشو و تطهیر دل از زنگار گناهان و صفات زشت انسانی و رذایل اخلاقی است.

- عید سعید فطر فرصت مغتنمی برای انسجام حقیقی به منظور برون رفتن از مشکلات است رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت:عید سعید فطر فرصت مغتنمی برای انسجام حقیقی به منظور برون رفتن از مشکلات است حجت الاسلام سیدمحمد سادات در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: عید فطر یکی از برجسته ترین اعیاد اسلامی است که پس از یک ماه عنایت خداوندی در به جا آوردن تکلیف و مستحکم شدن دل ها به واسطه ایمان و کسب مغفرت الهی زمینه ساز شکرگزاری از حق تعالی به خاطر توفیق عبادت و ذکر الهی است.

وی ادامه داد: این روز بازگشتی به سمت خداوند پس از 30 روز روزه داری، شب زنده داری و احیاء و مراقبت و شستشو و تطهیر دل از زنگار گناهان و صفات زشت انسانی و رذایل اخلاقی است، که امید است انشاالله نورانیتی را که به واسطه این ماه عزیز کسب کرده ایم در طول سال استمرار بخشیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان افزود: اجتماع روز عید فطر می تواند در همدلی و پیوستگی مسلمانان و ملت ایران نقش آفرین باشد و انشاالله به برکت این روز با عظمت، بغض ها و کینه ها ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید فطر بازگشتی به سمت خداوند پس از 30 روز روزه داری است

عید فطر بازگشتی به سمت خداوند پس از 30 روز روزه داری است