مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-13سياسي

آشوب سازی و ناامن سازی نیابتی سیاست شیطانی آمریکا در منطقه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم صبح امروز در خطبه های نماز عید فطر در محوطه باز اطراف مصلی حضرت امام خمینی (ره) تبریز با رعایت پروتکل های بهداشتی اظهار کرد: روز عید فطر در اسلام بزرگ ترین عید اسلامی است و باید این روز را به عنوان عید بزرگ روزه داران شمرد.

 نماز عید فطر سنگری بزرگ برای وحدت امت اسلامی است وی افزود: عید فطر روز مقدس  یکی از اعیاد اسلامی است و این روز عید بزرگ روزه داران واقعی است و گناهان آنان به خاطر یک ماه روزه داری و عبادات مورد بخشش قرار می گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه نماز عید فطر سنگری بزرگ برای وحدت امت اسلامی است، گفت: حضرت امیر المومنین(ع) می فرماید برای مسلمان هر روزی می تواند عید باشد به شرط اینکه در آن روز گناه و معصیت نکند.

  حوادث تلخ ، آشوب سازی و ناامن سازی نیابتی  سیاست آمریکا آل هاشم در بخش دیگری از خطبه های نماز عید فطر به انفجار در مقابل مدرسه دخترانه سید الشهدا در غرب کابل اشاره کرد و گفت: بخش غربی کابل در افغانستان یک منطقه شیعه نشین است و در انفجار در 25 رمضان در مقابل مدرسه دخترانه سیدالشهدا سه انفجار رخ داد و 85 دانش آموز دختر شهید و 200 دانش آموز زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشوب سازی و ناامن سازی نیابتی سیاست شیطانی آمریکا در منطقه است

آشوب سازی و ناامن سازی نیابتی سیاست شیطانی آمریکا در منطقه است