مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-13ورزشي

منطقه ویژه اقتصادی سکوی پرش ابرکوه به سمت توسعه همه جانبه


طی روزهای گذشته طرح منطقه ویژه اقتصادی برای ابرکوه به تصویب رسید که می تواند سکوی جهش اقتصادی شهرستان در امر توسعه همه جانبه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، صبح امروز حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه دوم نماز عید سعید فطر که در مجموعه ورزشی شهید پوراکبری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ظرف روزهای گذشته به لطف خدا و پیگیری مسئولین بحث احداث منطقه ویژه اقتصادی برای شهرستان به نتیجه رسید و این درخواست که سال ها بود پیگیری می شد، توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسید.

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: با تصویب این طرح شهرستان ابرکوه بر سکوی جهش اقتصادی قرار می گیرد و به لطف خدا آینده درخشان تری را در امر توسعه همه جانبه و پیشرفت شهرستان خواهیم داشت؛ چراکه اگر منطقه ویژه اقتصادی آورده های بزرگ نداشت، این قدر همه برایش سر و دست نمی شکستند و به دنبالش نمی دویدند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: از 15 دی ماه سال 86 که نفس و دم مسیحایی ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای حفظ الله این شهرستان را متبرک کرد، خورشید بخت، سعادت، پیشرفت، توسعه و اعتلای ابرکوه، به عنوان یکی از مناطق نامدار و با نشان این کشور طلوع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه ویژه اقتصادی سکوی پرش ابرکوه به سمت توسعه همه جانبه

منطقه ویژه اقتصادی سکوی پرش ابرکوه به سمت توسعه همه جانبه