مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-13سياسي

تحول خواهی لازمه پیشرفت در گام دوم انقلاب است


مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با تشکل های دانشجویی کشور، تحول خواهی را لازمه پیشرفت کشور در گام دوم انقلاب دانست.

- حجت الاسلام ناصر شکریان در گفتگو با دانست و گفت: عبور از مشکلات و عقب ماندگی ها و رسیدن به قله های پیشرفت و توسعه نیازمند رویکرد تحولی در جامعه است.

وی، بخش مهمی از مشکلات امروز کشور را ناشی از فاصله گرفتن از ارزش ها و آرمان های اصیل انقلاب اسلامی دانست و افزود: روحیه جهادی و تفکر انقلابی از جمله ارزش های اصیل انقلابی است که متأسفانه امروز در بدنه مدیریتی کشور کمرنگ شده است.

حجت الاسلام شکریان با بیان اینکه امروز به دلیل برخی رویکردهای اشتباه در بدنه مدیریتی کشور شاهد مغفول ماندن ظرفیت های عظیمی در داخل هستیم، خاطرنشان کرد: باید با رفع رفع این غفلت ها و فاصله گرفتن های تدریجی از ارزش های انقلاب، از ظرفیت های مغفول مانده کشور در جهت رشد و تعالی ایران اسلامی بهره گیریم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند تحول باید به سمت تقویت خطوط اصلی و آرمان های اصیل انقلاب صورت پذیرد، تصریح کرد: باید از ظرفیت های موجود در جهت حرکت به سوی آرمان های اصیل انقلاب اسلامی که همان عدالت، استقلال و آزادی و اسلامی شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول خواهی لازمه پیشرفت در گام دوم انقلاب است

تحول خواهی لازمه پیشرفت در گام دوم انقلاب است