مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 09:002021-05-13بين الملل

25 عضو کنگره آمریکا اقدامات اخیر اسراییل را جنایت جنگی دانستند


25 نفر از اعضای کنگره آمریکا با ارسال نامه ای به آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه، با جنایت جنگی خواندن اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی، از وی خواستند بر این رژیم به منظور جلوگیری از اخراج فلسطینیان از خانه هایشان در محله الشیخ جراح در قدس اشغالی فشار دیپلماتیک وارد کند.

- 25 عضو کنگره آمریکا اقدامات اخیر اسراییل را "جنایت جنگی" دانستند 25 نفر از اعضای کنگره آمریکا با ارسال نامه ای به آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه، با "جنایت جنگی" خواندن اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی، از وی خواستند بر این رژیم به منظور جلوگیری از اخراج فلسطینیان از خانه هایشان در محله الشیخ جراح در قدس اشغالی فشار دیپلماتیک وارد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، اعضای کنگره در نامه خود به بلینکن گفتند که با نوشتن این نامه قصد دارند تا نگرانی عمیق خود را در مورد برنامه رژیم صهیونیستی برای اخراج تقریبا دو هزار فلسطینی از محله های البستان و الشیخ جراح در قدس اشغالی ابراز کنند.

در این نامه همچنین آمده است: اسراییل برای ساخت باغ تلمود 100 ساختمان را در محله البستان که 1550 فلسطینی که 60 درصد آنها کودک هستند در آن زندگی می کنند، تخریب کرده است، طبق این نامه، اسراییلی ها آماده تخلیه خانه های 12 خانواده فلسطینی، متشکل از 169 نفر، از جمله 46 کودک، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 عضو کنگره آمریکا اقدامات اخیر اسراییل را جنایت جنگی دانستند

25 عضو کنگره آمریکا اقدامات اخیر اسراییل را جنایت جنگی دانستند