مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-13سياسي

نصب تندیس های «مرد گیوه دوز» و «مرد کلاه مال» به مناسبت روز شهرکرد


به مناسبت چهارمین نکوداشت روز شهرکرد، تندیس مرد گیوه دوز و مرد کلاه مال رونمایی و نصب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، بهادر عبدالغنی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه روز شهرکرد در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به تعامل بین شهرداری و صدا و سیما امسال برنامه ها به صورت مجازی و تلویزیونی پخش می شود.

شهردار شهرکرد، افزود: انتشار پیام تعدادی از مسئولان استانی، معرفی شهر شهرکرد، اجرای موسیقی پاپ و محلی و رونمایی و نصب تندیس مرد گیوه دوز و مردکلاه مال ازجمله برنامه های پیش بینی شده در این روز است.

وی با اشاره به شرایط اپیدمی بیان کرد: تعامل دوسویه شهرداری با صدا و سیما و فضای مجازی سبب می شود ویژه برنامه روز شهرکرد راحت تر در دسترس مردم قرار گیرد و پربازدیدتر شود.

  فرهاد رییسی رییس شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه جلسه با بیان اینکه روز شهرکرد تنها مختص به شهرداری نیست، خاطرنشان کرد: شهرکرد ویترین استان است و برگزاری ویژه برنامه روز شهرکرد باید با اهتمام ویژه انجام شود بنابراین می طلبد تمامی دستگاه های متولی در امر برگزاری این مراسم مشارکت کنند.

  رییس شورای شهر شهرکرد با بیان اینکه افراد برجسته شهرکرد باید هرساله در برنامه روز شهرکرد معرفی شوند، افزود: روز شهرکرد، روز تکریم از افرادی است که با اقدامات خود برای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب تندیس های «مرد گیوه دوز» و «مرد کلاه مال» به مناسبت روز شهرکرد

نصب تندیس های «مرد گیوه دوز» و «مرد کلاه مال» به مناسبت روز شهرکرد