مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 11:102021-05-13بين الملل

حمله عضو دموکرات کنگره آمریکا به بایدن به دلیل حمایت از اشغالگر


حمایت رییس جمهور آمریکا از اشغالگران صهیونیستی داد هم حزبی هایش را در آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از روسیا الیوم، الکساندریا اوکاسیو کورتز نماینده دموکرات در کنگره آمریکا به شدت به جو بایدن رییس جمهور این کشور به دلیل جانبداری وی از رژیم صهیونیستی حمله کرد.

بعد از آن که بایدن مدعی شد که اسراییل حق دفاع از خود را دارد این عضو کنگره آمریکا تأکید کرد که بایدن در کنار اشغالگر قرار دارد .

کورتز در توییتی در حساب توییتری خود نوشت: سخنانی کلی مانند این سخنان با اذعان اندکی به دلیل وقوع دور جدیدی از خشونت ها یعنی اخراج فلسطینی ها و حملات به الاقصی، فلسطینی ها را از انسانیت آنها خلع و معنایش به طور ضمنی این است که ایالات متحده آمریکا چشم خود را به روی نقض حقوق بشر می بندد .

این نماینده کنگره آمریکا در ادامه نوشت: با اظهار نظر فقط درباره حماس و مخالفت با اذعان به حقوق فلسطینی ها بایدن این ایده اشتباه را تقویت می کند که فلسطینی ها به دور جدید خشونت تشویق کردند.

وی تأکید کرد: این زبان زبان بی طرف نیست بلکه ایستادن در کنار اشغالگر است .

بایدن در کنفرانس خبری خود در واکنش به تحولات سرزمین های فلسطینی ادعا کرده بود که امیدوار است که این درگیری ها هر چه زودتر تمام شود هر چند که رژیم اسراییل حق دارد از خود در برابر هزاران موشک دفاع کند! د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله عضو دموکرات کنگره آمریکا به بایدن به دلیل حمایت از اشغالگر

حمله عضو دموکرات کنگره آمریکا به بایدن به دلیل حمایت از اشغالگر