مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 13:202021-05-13بين الملل

نماینده کنگره آمریکا جانب داری بایدن از رژیم صهیونیستی را محکوم کرد


یک قانون گذار آمریکایی مواضع جانب دارانه رییس جمهور این کشور در قبال رژیم صهیونیستی و نادیده گرفتن جنایات آن علیه فلسطینی ها را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، الکساندریا اوکاسیو کورتز عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا جانب داری جو بایدن رییس جمهور این کشور از رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به نوشته پایگاه خبری ).

علاوه بر بایدن، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) در گفت وگوی تلفنی با نتانیاهو بدون اشاره به جنایات اخیر این رژیم علیه فلسطینیان بر حمایت آمریکا از آنچه که حق رژیم صهیونیستی برای دفاع در مقابل حملات راکتی حماس خوانده شده است، تأکید کرد.

امروز (پنجشنبه) بیست وپنج قانونگذار آمریکایی در نامه ای به بلینکن خواستار محکوم کردن اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و اخراج ساکنان محله شیخ جراح از قدس اشغالی شدند.

از جمله امضاکنندگان این نامه می توان به اوکاسیو کورتز، ایلهان عمر ، رشیده طلیب و بتی مک کالم اشاره کرد که طی روزهای اخیر اظهارنظرهای تندی علیه رژیم صهیونیستی در بین آمریکایی ها داشتند.

درگیری های در فلسطین اشغالی چند روزی است که بسیار متشنج شده است تا جایی که برخی از آن به عنوان انتفاضه جدید یاد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کنگره آمریکا جانب داری بایدن از رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

نماینده کنگره آمریکا جانب داری بایدن از رژیم صهیونیستی را محکوم کرد