مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 15:252021-05-13سياسي

حوادث غزه و افغانستان، توطئه جدید علیه جهان اسلام است


سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان با صدور بیانیه ای حمله تروریستی و شهادت دانش آموزان افغانستان و حمله رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان با صدور بیانیه ای حمله تروریستی و شهادت دانش آموزان افغانستان و حمله رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: عید فطر روز پاداش گرفتن و رویت رحمت الهی بعد از یک ماه بندگی است و سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم استانی های عزیز، عید فطر را به پیشگاه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و عموم مردم غیور استان اصفهان تبریک و تهنیت می گوید.

این روزها دنیای اسلام با حوادث و اتفاقات مختلفی روبروست.

از یک سو جنایت هولناک افغانستان دلها را داغدار کرد و از سویی، رژیم صهیونیستی اسراییل، ، بار دیگر با خباثت تمام، ماشین جنگی خود را بر علیه مردم مظلوم اما مقاوم فلسطین بکار گرفته است.

در بخش دیگری از ابین بیانیه آورده شده است: بار دیگر دست آلوده استکبار جهانی از آستین داعش جنایت کار و خبیث بیرون آمد  و بیش از 85 نفر از دانش آموزان معصوم و بی دفاع شیعیان مظلوم افغانستان را با زبان روزه به خاک و خون کشید و در سوی دیگر از جهان زخم خورده اسلام، باز با چراغ سبز آمریکا، دژخیمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث غزه و افغانستان، توطئه جدید علیه جهان اسلام است

حوادث غزه و افغانستان، توطئه جدید علیه جهان اسلام است