مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 16:352021-05-13سياسي

ضرورت همدلی و یکپارچگی مردم برای حمایت از کاندیدای اصلح انقلابی


دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خرم آباد بر ضرورت همدلی و یکپارچگی مردم برای حمایت از کاندیدای اصلح انقلابی در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نادر بازگیر در سخنانی ضمن تبریک عید سعید فطر، با اشاره به برگزاری انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی شهرستان خرم آباد اظهار داشت: روز گذشته با حضور هیئت مؤسس، انتخابات شورای ائتلاف خرم آباد برگزار شد.

وی عنوان کرد: بر اساس آخرین آمار و اطلاعات، بیش از 8 هزار نفر از لرستان در سامانه شورای ائتلاف نیروهای انقلابی ثبت نام کردند که از این تعداد هزار و 800 نفر از مرکز استان هستند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خرم آباد به رقابت 132 کاندیدا برای ورود به این مجموعه اشاره کرد و گفت: در نهایت و پس از رأی گیری روز گذشته، 21 نفر با کسب بیشترین آرا به عضویت شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خرم آباد افزوده شدند.

بازگیر بیان داشت: از مجموع 21 نفر منتخب، از رده سنی بزرگسالان 8 نفر، رده سنی جوانان 9 نفر و از جامعه بانوان نیز 4 نفر به مجموعه شورای ائتلاف خرم آباد راه پیدا کردند.

وی، ضمن تاکید مجدد بر دعوت از آیت الله رییسی برای ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری، تحقق این مهم را پایه گذار دولت جوان و حزب الهی عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت همدلی و یکپارچگی مردم برای حمایت از کاندیدای اصلح انقلابی

ضرورت همدلی و یکپارچگی مردم برای حمایت از کاندیدای اصلح انقلابی