مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-14اجتماعي

شرط طراحی سئوالات امتحان نهایی پایه سوم و دوازدهم/وضعیت دانش آموزان کرونایی


سئوالات امتحانات نهایی با توجه به شرایط آموزش غیرحضوری طراحی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامرضا کریمی در گفتگو با شبکه خبر، افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش در شرایط بیماری های همه گیر شرایط خاصی را برای ارزیابی و ارزشیابی امتحانات درنظر گرفتیم که در 12 پایه تحصیلی آزمون ها و ارزشیابی ها به جز در پایه 9 و 12 غیرحضوری است.

وی درباره دلایل حضوری برگزار شدن امتحانات دو پایه نهم و دوازدهم گفت: در پایه نهم پایان مقطع متوسطه اول را داریم و دانش آموزان هدایت تحصیلی دارند اگر آزمون های استاندارد نداشته باشیم تا یافته های دانش آموزان را مبتنی بر سنجش تحصیلی حساب کنیم حق دانش آموزان ضایع می شود.

کریمی ادامه داد: در هدایت تحصیلی موظف هستیم بر اساس استاندارد دقیق آزمون دقیق و استاندارد حضوری برگزار کنیم، آزمون غیرحضوری این امکان را ندارد که شرایط دانش آموزان را برای انتخاب رشته برابر کند بنابراین در این پایه به دلیل اهمیت این موضوع آزمون حضوری است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: اگر دانش آموزی پایه نهم مبتلا به داشت و نتوانست در آزمون شرکت کند، در شهریور شرکت می کند البته یک کمیسیون خاص وجود دارد که مدارک را بررسی می کند و اگر تأیید شد، نمره اش برای خرداد ثبت می شود؛ بنابراین خانواده ها نگرانی این موضوع نباش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط طراحی سئوالات امتحان نهایی پایه سوم و دوازدهم/وضعیت دانش آموزان کرونایی

شرط طراحی سئوالات امتحان نهایی پایه سوم و دوازدهم/وضعیت دانش آموزان کرونایی