مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-14سياسي

بیانیه بسیج دانشجویی قزوین در حمایت از مردم مظلوم فلسطین


شرایط آشفته سیاسی و اکنون نظامی رژیم کودک کش صهیونیستی بر پیش بینی رهبر معظم انقلاب صحه می گذارد و به فضل خدا امت مسلمان پایان حیات این رژیم سفاک را پیش از پایان 25 سال وعده داده شده خواهند دید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، هسته بین الملل ناحیه بسیج دانشجویی قزوین با صدور بیانیه ای نسبت به حمله رژیم صهیونیستی به غزه و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین  واکنش نشان داد، در این بیانیه آمده است: اکنون 42 سال از ابتکار تاریخی و ماندگار امام راحل ره در نام گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس می گذرد.

در این مدت سرزمین اشغال شده ی فلسطین و عالم اسلام با تحولات زیادی رو به رو شده و برای آزادی فلسطین و قدس شریف راه حل های گوناگونی تجربه شده است.

امروز تصویری از گذشته در مقابل چشم ماست که ارتش رژیم صهیونیستی در 6 روز ارتش های عرب را زمین گیر کرد و گروه های سیاسی فلسطینی آزادی سرزمینشان را در لابه لای صفحات توافق نامه ها و مابین گفت و گو های سیاسی سازشکارانه با دشمن صهیونیستی جست و جو می کردند.

حاصل آن رفتار ها گسترش غده ی سرطانی اسراییل در سرزمین پاک فلسطین بود.

اتفاقات بی سابقه ای که در روز های اخیر در سرزمین های اشغالی در حال وقوع است مسلما در تاریخچه ننگین دشمن صهیونیستی بی سابقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه بسیج دانشجویی قزوین در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

بیانیه بسیج دانشجویی قزوین در حمایت از مردم مظلوم فلسطین