مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-05-14بين الملل

هواپیمایی سقوط نکرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، حسن رضایی فر مدیر کل دفتر سوانح سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه ساعاتی پیش خبری مبنی بر سقوط هواپیمایی دو نفره در شرق تهران منتشر شد، - مدیر کل دفتر سوانح سازمان هواپیمایی کشور گفت: تیم های عملیات و جستجو سازمان هواپیمایی به سرعت در منطقه تلو شرق تهران حاضر شدند، اما به هیچ عنوان آثاری از سقوط هواپیما در آنجا دیده نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، حسن رضایی فر مدیر کل دفتر سوانح سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه ساعاتی پیش خبری مبنی بر سقوط هواپیمایی دو نفره در شرق تهران منتشر شد، گفت: تیم های عملیات و جستجو سازمان هواپیمایی به سرعت در منطقه تلو حاضر شدند.

او ادامه داد: در منطقه تلو فرودگاه سپهر قرار دارد که هواپیماهای سبک و فوق سبک در آنجا فعالیت می کند بنابراین به سرعت اورژانس و نیروی انتظامی به محل حادثه اعزام می شوند اما به هیچ عنوان آثاری از سقوط هواپیما در آنجا دیده نمی شود.

او ادامه داد: با اداره کل منابع هواپیما هم صحبت انجام شد حتی فلایت چک هم پروازی با این مشخصات وجود نداشته است، همچنین با بخش نظامی و غیر نظامی هم هماهنگی صورت گرفت و مشخص شد هیچ پروازی در این منطقه صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواپیمایی سقوط نکرده است

هواپیمایی سقوط نکرده است