مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-14بين الملل

پیشنهاد عجیب بن زاید به نتانیاهو برای حمله زمینی به غزه


رییس انستیتوی اروپایی حقوق و روابط بین الملل اروپا در بروکسل ادعا کرد که ولی عهد ابوظبی پیشنهادی به نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره حمله زمینی به غزه داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمود رفعت کارشناس حقوق بین الملل و رییس انستیتوی اروپایی حقوق و روابط بین الملل اروپا در بروکسل مدعی شد که محمد بن زاید ولی عهد ابوظبی پیشنهادی درباره غزه به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ارائه کرده است.

بر اساس گزارش امروز (جمعه) پایگاه خبری فلسطین الان ، محمود رفعت در توییتی در حساب کاربری خود نوشته است: محمد بن زاید پیشنهاد فرستادن مزدور به اسراییل را به نتانیاهو داده است همچون کسانی که در یمن می جنگند و امارات آن ها را تأمین مالی می کند تا به صورت زمینی به غزه حمله کنند .

این ادعا در حالی مطرح شده است که برخی منابع خبری از جمله خبرگزاری فرانسه بامداد امروز گزارش دادند ارتش رژیم صهیونیستی حمله زمینی به نوار غزه را آغاز کرده است.

لحظاتی پس از انتشار این گزارش رسانه های صهیونیستی گزارش منابع مذکور درباره آغاز عملیات زمینی به نوار غزه را تکذیب کردند و توضیح دادند که ارتش اسراییل تنها آغاز بمباران زمینی و هوایی علیه نوار غزه را اعلام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد عجیب بن زاید به نتانیاهو برای حمله زمینی به غزه

پیشنهاد عجیب بن زاید به نتانیاهو برای حمله زمینی به غزه