مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-14سياسي

ایجاد مرکز نوآوری صنعت ساختمان


رییس پارک علم و فناوری البرز در نخستین نشست مشترک با رییس و مدیران شورای فناوری مرکز نوآوری صنعت ساختمان گفت: هدف ما از همکاری و ایجاد مرکز نوآوری صنعت ساختمان در پارک علم و فناوری البرز توسعه نوآوری و کارآفرینی در این بخش و ایجاد شتاب دهنده های توانمند در بخش ساختمان است.

- رییس پارک علم و فناوری البرز در نخستین نشست مشترک با رییس و مدیران شورای فناوری مرکز نوآوری صنعت ساختمان گفت: هدف ما از همکاری و ایجاد مرکز نوآوری صنعت ساختمان در پارک علم و فناوری البرز توسعه نوآوری و کارآفرینی در این بخش و ایجاد شتاب دهنده های توانمند در بخش ساختمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس مهدی عباسی با اشاره به اینکه نزدیکی دانشگاه و صنعت و توسعه شتاب دهنده ها در بخش ساختمان یک فرصت است، یادآور شد: یکی از سیاست های اصلی پارک های علم و فناوری که توسط جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز دنبال می شود، نزدیکی دانشگاه و صنعت است و خروجی آنها نیز شتاب دهنده، دستاوردهای جدید و نوآورانه ای است که مراکز نوآوری می توانند در اختیار صنعت بگذارند.

وی با اشاره به ظرفیت های استان البرز گفت: خوشحال هستیم که در استان البرز یک شرکت صنعتی خودش به صورت خودجوش برای نزدیکی با دانشگاه و پارک ها و مراکز رشد پیش قدم شده و خوشبختانه نیروهای آن هم دانشگاهی و آشنا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مرکز نوآوری صنعت ساختمان

ایجاد مرکز نوآوری صنعت ساختمان