مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-14سياسي

رتبه نخست هلال احمر گیلان در حوزه امداد و نجات و راه اندازی خانه های هلال


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به رتبه نخست گیلان در حوزه امداد و نجات در سطح تیم های واکنش سریع گفت: با راه اندازی 425 خانه هلال در روستاها در سال گذشته جمعیت هلال احمر گیلان رتبه نخست را در این حوزه نیز از آن خود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سیاوش غلامی امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه با بیان اینکه 18 تا 24 اردیبهشت هفته هلال احمر نام گذاری شده است، اظهار کرد: تجدید میثاق با آرمان های شهدا در سراسر استان و اجرای 30 برنامه ازجمله مانورهای مجازی و در حوزه مدیریت بحران و طرح نیابت به منظور عیادت از سالمندان و جانبازان در طی این هفته اجرا شد.

وی با بیان اینکه ایران جزو 10 کشور برتر حادثه خیز و گیلان جزو پنج استان برتر حادثه خیز است، گفت: جمعیت هلال احمر فقط در حوادث و بلایا در خدمت مردم نیست بلکه در حوادث مختلفی حتی دفاع مقدس نیز امدادگران در دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی در کنار سایرین خدمت می کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه هلال احمر گیلان 18 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرد، افزود: ما خدمات خود را بر پایه قربه الی الله در نظر گرفتیم و ارگانی غیردولتی و عام المنفعه هستیم و شهید بابک نوری هریس نیز که افتخاری برای گیلان است از شهدای مدافع حرم گیلانی و از شهدای هلال احمر گیلان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست هلال احمر گیلان در حوزه امداد و نجات و راه اندازی خانه های هلال

رتبه نخست هلال احمر گیلان در حوزه امداد و نجات و راه اندازی خانه های هلال