مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-14حوادث

دستگیری راننده تسلایی که روی صندلی عقب نشسته بود


حوادثی که این چند روز اخیر برای خودروهای خودران برقی تسلا پیش آمده بسیاری را نگران کرده و موجب شده است تا حساسیت بیشتری روی خودروهای تسلا و رانندگان آن اعمال شود.

- حوادثی که این چند روز اخیر برای خودروهای خودران برقی "تسلا" پیش آمده بسیاری را نگران کرده و موجب شده است تا حساسیت بیشتری روی خودروهای "تسلا" و رانندگان آن اعمال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، گشت بزرگراهی کالیفرنیا پس از اینکه دید یک جوان 25 ساله در حالی که خودروی تسلای وی در حال حرکت است، روی صندلی عقب خودرو نشسته را دستگیر کرد.

پلیس فرد مورد نظر را شناسایی و وی را به جرم رانندگی خطرناک و بی ملاحظه بازداشت کرد و جزییات دستگیری و پرونده وی را در صفحه رسمی خود در فیسبوک قرار داد.

این دستگیری پس از گزارش مردمی مبنی بر اینکه مردی را دیده اند که روی صندلی عقب یک خودروی تسلا نشسته است و هیچ کس پشت فرمان نیست، اتفاق افتاد.

پلیس می گوید این اولین باری نیست که وی به این شکل و با روشی مشابه سوار خودروی تسلا خود می شود.

گفتنی است که دستگیری این فرد تنها چند هفته پس از تصادف مرگبار خودروی تسلا در تگزاس رخ داد که محققان معتقدند این اتفاق به این دلیل رخ داده است که هیچ یک از سرنشینان، هدایت خودرو را کنترل نمی کردند و وسیله نقلیه را در حالت خودران(اتوپایل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری راننده تسلایی که روی صندلی عقب نشسته بود

دستگیری راننده تسلایی که روی صندلی عقب نشسته بود