مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-14سياسي

انتفاضه جدید به زودی انتقام تخریب بقیع را خواهد گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رشت با اشاره به اینکه هرکس پیامبر را بیازارد مورد نفرین خداوند است، اظهار کرد: تخریب قبرستان بقیع و کشتار دست جمعی مسلمان مصادیق آزار پیامبر است و بر اساس آیات شریف قرآن همه این ها باید تاوان آزار پیامبر اسلام را پس بدهند.

وی با بیان اینکه امروز قدرت های سلطه جهانی تلاش می کنند ملت ها را از ارزش های بومی و منطقه ای دور نگه دارند، گفت: استکبار جهانی درصدد است تا ملت های دنیا را به سمتی که خودشان می خواهند ببرند برای مثال در زمان آتاترک حروف الفبایی مردم ترکیه را تغییر دادند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه زمان آیت الله بروجردی می خواستند زبان فارسی را نیز به انگلیسی تغییر دهند، افزود: رهبر انقلاب چند سال پیش گلایه هایی نیز داشتند که زبان دنیا نباید انگلیسی باشد و ایشان درباره زبان فارسی ابراز نگرانی کردند که فارسی در حال فرسایش است و باید حرمت زبان خود را حفظ کنیم.

فلاحتی با تأکید بر ترویج گویش گیلکی بیان کرد: فارسی زبانی است که رهبر انقلاب می فرمایند باید طوری عمل کنیم که در دنیا بسیاری از دانشگاه ها برای آموختن دانش روز، زبان فارسی را بیاموزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتفاضه جدید به زودی انتقام تخریب بقیع را خواهد گرفت

انتفاضه جدید به زودی انتقام تخریب بقیع را خواهد گرفت