مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-14سياسي

ائمه جمعه کرمان: جریان «مقاومت» تا نابودی جنایتکاران در منطقه ادامه دارد


ائمه جمعه کرمان ضمن محکومیت جنایات اخیر دست نشانده های آمریکا در کشورهای منطقه تأکید کردند: دشمنان بدانند مکتب حاج قاسم مکتب مقاومت و مبارزه با داعش و جنایتکاران است و جریان مقاومت تا نابودی دشمنان ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام منتظری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان انار اظهار داشت: این روزها شاهد جنایات صهیونیست ها و دشمنان اسلام هستیم که در فلسطین زنان و کودکان بی گناه را به خاک و خون می کشند و در افغانستان نیز جمعی از دختران بی گناه را بی رحمانه به شهادت رساندند.

نباید آرزوی دشمن که حضور کمرنگ مردم در انتخابات است، محقق شود حجت الاسلام منتظری به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات در ایران اسلامی به عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

وی گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی تمام توان خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق های رای به کار گرفته اند و دشمنان و معاندان تلاش می کنند تا کاندیدای اصلحی که همسو با آرمان های انقلاب اسلامی باشد، انتخاب نشود.

منتظری برخی از ویژگی های دولت جوانان حزب اللهی از دیدگاه مقام معظم رهبری را مؤمون، دارای خلاقیت و نوآوری، کفایت مدیریت، عدالتخواه و ضد فساد برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه کرمان: جریان «مقاومت» تا نابودی جنایتکاران در منطقه ادامه دارد

ائمه جمعه کرمان: جریان «مقاومت» تا نابودی جنایتکاران در منطقه ادامه دارد