مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-14حوادث

امدادرسانی به 27 مصدوم طی یکروز در فارس


شامگاه پنجشنبه 23 اردیبهشت، تعداد 27 مصدوم توسط امدادگران اورژانس شیراز و مرودشت به بیمارستان منتقل شدند.

- ایسنا/فارس رییس اورژانس فارس گفت: شامگاه پنجشنبه 23 اردیبهشت، تعداد 27 مصدوم توسط امدادگران اورژانس شیراز و مرودشت به بیمارستان منتقل شدند.

دکتر محمدجواد مرادیان جمعه 24 اردیبهشت اعلام کرد: شامگاه پنجشنبه، وقوع 6 حادثه تصادف به مرکز 115 گزارش و برای امدادرسانی به مصدومان این حوادث، 13 دستگاه آمبولانس اعزام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس فارس، مرادیان با بیان اینکه حوادث یاد شده، در محورهای اطراف شیراز حادث شده بود، گفت: در یکی از این حوادث که ساعات اولیه شامگاه پنجشنبه رخ داد، عروس 18 و داماد 25 ساله، مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

مرادیان اضافه کرد: این 2 مصدوم از ناحیه سر و گردن دچار آسیب شدید شده بودند و در زمان رسیدن امدادگران، سطح هوشیاری داماد 12 و عروس 15 بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه هر دو مصدوم با دریافت خدمات اولیه، بلافاصله به مرکز ترومای شهید رجایی منتقل شدند، گفت: داماد در همان ساعات اولیه انتقال، با توجه به وخامت شرایط جسمی، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

مرادیان خاطرنشان کرد که هنگام وقوع چنین حوادثی، اولین نیروهای اعزامی برای انجام اقدامات پیش بیمارستانی، پرسنل اورژانس 115 هستند، گفت: اور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 27 مصدوم طی یکروز در فارس

امدادرسانی به 27 مصدوم طی یکروز در فارس