مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-14اقتصادي

بهره مندی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از فرصت های قرارداد 25 ساله ایران و چین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در مراسم ویدئو کنفرانسی افتتاح پروژه های منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با اشاره به سومین برنامه افتتاح منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با حضور رییس جمهور، اظهار کرد: سهم فعالیت های تولیدی و اقتصادی در رشد و تعالی کشور بسیار سازنده و کارگشاست.

استاندار قم به شصت و هفتمین جلسه افتتاح پروژه های کشوری با حضور رییس جمهور اشاره و اضافه کرد: این همت و تدبیر دولت در راستای حمایت از تولید در کنار مشکلاتی چون تحریم و شیوع ویروس کرونا، حاکی از رویکرد توسعه محور دولتمردان در کشور دارد که باید با اطلاع رسانی صحیح این دستاورد ها به مردم معرفی شود و شاهد امید آفرینی ملی در کشور باشیم.

سرمست اولویت حمایتی مدیریت استان از بخش های تولید و رفع موانع در راه تولید را مورد توجه قرار داد و افزود: برنامه های مستمر اقتصادی استان از جمله سه شنبه های اقتصادی و حضور میدانی در واحدهای تولیدی و اقتصادی یکی از برنامه های متعدد مدیریت استان در راستای حمایت از تولید و رشد و تعالی استان است.

وی استاندار را پشتیبان  تولید در استان دانست و تصریح کرد: بخش تولیدی توانمند بسترساز پیشرفت استان است و در این راستا از هر گونه حمایت و گامی که منجر به هموار سازی فرآیندهای تولیدی و اقتصادی در استان شود دریغ نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از فرصت های قرارداد 25 ساله ایران و چین

بهره مندی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از فرصت های قرارداد 25 ساله ایران و چین