مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-14سياسي

سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر جنایت استکبار


امام جمعه آرادان با محکومیت جنایات تروریستی افغانستان و حملات اسراییل به فلسطین، گفت: سازمان های جهانی در سکوت کامل هستند تا فقط در زبان ادعای حقوق بشر داشته باشند.

- ، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) آرادان با اشاره به جنایات آل سعود و اسراییل، آمریکا و انگلستان که بیش از 85 دانش آموز افغانستانی را شهید کرد، بیان کرد: از سازمان های مدعی حقوق بشر تعجب است که در یک مرکز فساد و تفریح شبانه در پاریس یا لندن چند نفر از بین می روند، یک صدم این کشتاری که در افغانستان می شود، را مورد توجه قرار می دهند و حتی مسلمانان را متهم می کنند اما در برابر کشتار دانش آموزان افغانستانی سکوت مرگبار کرده اند تا نشان دهند مدعی دروغین هستند.

وی با طرح این پرسش از مدعیان حقوق بشر که آیا دانش آموزان افغانستانی انسان نیستند؟ تاکید کرد: ننگ و نفرین بر سازمان های مدعی حقوق بشر که در برابر این جنایت ها بعضاً حتی یک محکومیت ساده را نیز دریغ کرده اند.

دوران سنگ پراکنی گذشته است امام جمعه آرادان با اشاره به هجوم اسراییل به غزه، ابراز داشت: مردم بیگناه فلسطین بر اثر بمباران بی رحمانه به شهادت می رسند و اکثراً هم کودکان و زنان بی دفاع هستند اما رییس جمهور آمریکا و سخنگوی کاخ سفید گفته اند که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر جنایت استکبار

سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر جنایت استکبار